Ο φούρνος ατμού χρησιμοποιεί πολύ νερό κατά τη διάρκεια της μαγειρικής με Sous Vide
Λύση
Θέμα:
- Ο φούρνος ατμού χρησιμοποιεί πολύ νερό κατά τη διάρκεια της μαγειρικής με Sous Vide
- Γιατί πρέπει να ξαναγεμίσετε τη δεξαμενή νερού κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος Sous Vide;
Εφαρμόζεται σε:
- Φούρνοι ατμού
Ανάλυση:
1. Ανάλογα με την επιλεγμένη θερμοκρασία και τη διάρκεια μαγειρέματος (που εξαρτάται από το τι μαγειρεύετε) θα χρειαστεί να ξαναγεμίσετε τη δεξαμενή νερού.
Όταν το συρτάρι νερού τελειώνει από νερό, ακούγεται το σήμα και το συρτάρι νερού πρέπει να ξαναγεμίσει για να συνεχίσει το πρόγραμμα.
Ήταν αυτό το άρθρο χρήσιμο;
Σχετικά Άρθρα
- Χρήση της λειτουργίας γκριλ του φούρνου
- Το ρολόι φούρνου δεν μπορεί να ρυθμιστεί
- Πώς να καθαρίσετε και να φροντίσετε τον φούρνο σας AEG
- Πώς να χρησιμοποιείτε τη λειτουργία Pyrolytic Cleaning (Πυρολυτικός καθαρισμός) στον φούρνο AEG
- Πώς να χρησιμοποιείτε τη λειτουργία καταλυτικού καθαρισμού στον AEG φούρνο σας
- Ο φούρνος εμφανίζει ένδειξη SAFE ή σύμβολο λουκέτου
- Ο φούρνος καίει / ρίχνει τις ασφάλειες
- Πώς να αποδείξετε τη ζύμη στο φούρνο, αν δεν διαθέτει ειδικό πρόγραμμα;
- Οδηγίες Καθαρισμού για Ματ Μαύρες Επιφάνειες
- Σύμβολα και λειτουργίες στον φούρνο AEG