Φθαρμένος / χτυπημένος / γρατζουνισμένος απορροφητήρας

Λύση

Αν ανακαλύψετε ζημιά όταν αφαιρέσετε τον απορροφητήρα από τη συσκευασία:

Καλέστε αμέσως τον αντιπρόσωπο για να τον ενημερώσετε για τη ζημιά που ανακαλύψατε που προκλήθηκε κατά τη μεταφορά της συσκευής. Θα βρείτε τον αριθμό τηλεφώνου του αντιπροσώπου στο τιμολόγιο ή στο δελτίο παράδοσης.

Μην επιχειρήσετε να συνδέσετε ή να χρησιμοποιήσετε τη συσκευή.

Αν ανακαλύψετε ζημιά μετά την εγκατάσταση / πρώτη χρήση:

Καλέστε τον αντιπρόσωπο για να τον ενημερώσετε για τη ζημιά.

Αίτηση για σέρβις:

Αν είναι δυνατό, δηλώστε τοπρόβλημα του σχετικύ εξαρτήματος κατά την επικοινωνία σας με το Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Σέρβις.

Αγοράστε καινούργια ανταλλακτικά / εξαρτήματα από το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Ήταν αυτό το άρθρο χρήσιμο;

Προγραμματισμός Ραντεβού

Βρίσκεστε στο μέρος όπου μπορουμε να σας προσφέρουμε επισκευή σταθερή τιμής από τους τεχνικούς της aeg.

Κλείστε υπηρεσία