Το πλυντήριο πιάτων έχει υποστεί ζημιά κατά την παράδοση
Λύση
Αν ανακαλύψετε ζημιά όταν αφαιρέσετε τη συσκευή από τη συσκευασία:
Μην επιχειρήσετε να συνδέσετε ή να χρησιμοποιήσετε τη συσκευή.
- Επικοινωνήστε αμέσως με τον αντιπρόσωπο της συσκευής για να τον ενημερώσετε ότι η συσκευή υπέστη ζημιά κατά την παράδοση. Θα βρείτε τον αριθμό τηλεφώνου του αντιπροσώπου στο τιμολόγιο ή στο δελτίο παράδοσης.
Αν ανακαλύψετε ζημιά μετά την εγκατάσταση / πρώτη χρήση:
- Καλέστε τον αντιπρόσωπο της συσκευής σας για να τον ενημερώσετε για τη ζημιά.
Αίτηση για σέρβις:
- Αν είναι δυνατό, δηλώστε το σχετικό εξάρτημα όταν επικοινωνείτε με το Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Σέρβις.
- Ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα στο Ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Ήταν αυτό το άρθρο χρήσιμο;
Σχετικά Άρθρα
- Το πλυντήριο πιάτων δεν ανάβει, δεν ξεκινάει ένα κύκλο, δεν ανοίγει αυτόματα την πόρτα στο τέλος ενός κύκλου
- Το πλυντήριο πιάτων δεν ξεκινά τον κύκλο πλύσης
- Η λειτουργία Μισό φορτίο του πλυντηρίου πιάτων δεν λειτουργεί
- Σύμβολα και προγράμματα στο πλυντήριο πιάτων AEG
- Πάρα πολύ αφρό στο πλυντήριο πιάτων κατά τη διάρκεια ή μετά το τέλος του κύκλου
- Το πλυντήριο πιάτων εμφανίζει τον κωδικό σφάλματος i23, δεν αποστραγγίζει
- Tο πλυντήριο πιάτων εμφανίζει τον κωδικό σφάλματος i24, δεν αποστραγγίζει
- Το πλυντήριο πιάτων εμφανίζει τον κωδικό σφάλματος i28, δεν αποστραγγίζει
- Η ενδεικτική λυχνία κύκλου αναβοσβήνει
- Το πλυντήριο πιάτων κάνει αφρό