Το πλυντήριο πιάτων έχει υποστεί ζημιά κατά την παράδοση
Λύση
Αν ανακαλύψετε ζημιά όταν αφαιρέσετε τη συσκευή από τη συσκευασία:
Μην επιχειρήσετε να συνδέσετε ή να χρησιμοποιήσετε τη συσκευή.
- Επικοινωνήστε αμέσως με τον αντιπρόσωπο της συσκευής για να τον ενημερώσετε ότι η συσκευή υπέστη ζημιά κατά την παράδοση. Θα βρείτε τον αριθμό τηλεφώνου του αντιπροσώπου στο τιμολόγιο ή στο δελτίο παράδοσης.
Αν ανακαλύψετε ζημιά μετά την εγκατάσταση / πρώτη χρήση:
- Καλέστε τον αντιπρόσωπο της συσκευής σας για να τον ενημερώσετε για τη ζημιά.
Αίτηση για σέρβις:
- Αν είναι δυνατό, δηλώστε το σχετικό εξάρτημα όταν επικοινωνείτε με το Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Σέρβις.
- Ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα στο Ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Ήταν αυτό το άρθρο χρήσιμο;
Σχετικά Άρθρα
- Το πλυντήριο πιάτων κάνει αφρό
- Είναι δυνατή η σύνδεση του πλυντηρίου πιάτων σε παροχή ζεστού νερού
- Πώς να αφαιρέσετε κραγιόν από τα πιάτα
- Πώς να γεμίσετε και να αδειάσετε το πλυντήριο πιάτων
- Φθαρμένο κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης
- Το πλυντήριο πιάτων αφήνει άσπρες γραμμές ή μπλε επίστρωση σε ποτήρια και πιάτα
- Το πλυντήριο πιάτων δεν θερμαίνει το νερό
- Η λειτουργία Μισό φορτίο του πλυντηρίου πιάτων δεν λειτουργεί
- Η πόρτα του πλυντηρίου πιάτων δεν κλείνει σωστά ή είναι στραβή
- Το πλυντήριο πιάτων δεν στεγνώνει ή δεν στεγνώνει ικανοποιητικά