Συνδεδεμένες συσκευές - προβλήματα κατά την σύνδεση

Λύση

Θέμα:

  • Δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση της φόρτωσης και η διαμόρφωση του χρήστη δίνει σφάλμα "χωρίς σύνδεση"
  • Η συσκευή είναι ήδη ενσωματωμένη, αλλά ο κωδικός WiFi έχει αλλάξει και η συσκευή δεν συνδέεται στο δίκτυο
  • Η συσκευή έχει συνδεθεί προηγουμένως σε δίκτυο WiFi και δεν συνδέεται με επακόλουθη σύνδεση WiFi
  • Το onboarding είναι επιτυχές για τη συσκευή, αλλά αποτυγχάνει στην εφαρμογή για κινητά

Εφαρμόζεται σε:

  • Συσκευές με δυνατότητα συνδεσιμότητας

Ανάλυση:

1. Επαναφέρετε ξανά τις ρυθμίσεις WiFi της συσκευής σε λειτουργία.

2. Μετακινήστε το δρομολογητή WiFi πιο κοντά στη συσκευή (ισχύει για το σφάλμα "Δεν έχει συνδεθεί ο χρήστης").

3. Βεβαιωθείτε ότι το ασύρματο σήμα δεν διακόπτεται από το φούρνο μικροκυμάτων.

Απενεργοποιήστε το φούρνο μικροκυμάτων.

Αποφύγετε ταυτόχρονα τη χρήση του φούρνου μικροκυμάτων και του τηλεχειριστηρίου.

Ήταν αυτό το άρθρο χρήσιμο;

Προγραμματισμός Ραντεβού

Βρίσκεστε στο μέρος όπου μπορουμε να σας προσφέρουμε επισκευή σταθερή τιμής από τους τεχνικούς της aeg.

Κλείστε υπηρεσία